Pages

Saturday, May 22, 2010

My Nest

Speechless...Clueless...1st post....apa yang patut aku ceritakan mengenai diri ini?? Aku bukanlah seorang duta...seorang selebriti yang terkenal..tetapi aku adalah diri aku...aku adalah duta untuk diri aku...aku adalah selebriti untuk diri aku....aku sygkan diri ini n plg utama i luv myself...

Al-kisahnya....pada 25 April 1990 ketika jam menandakan pukul 2 pagi aku melihat dunia ini buat kali pertama.

Bumi kenyalang-Miri, Sarawak menyaksikan kelahiran seorang insan yang percaya akan

menjadi seorang yg berjaya dalam perjuangan hidup ini.

Kuala Lumpur- daripada seorang kanak-kanak ke alam remaja kini menginjak ke alam yang penuh mencabar......ALAM DEWASA..

SK Bandar Baru Seri Petaling ke SMK Bandar Baru Seri Petaling

Bukanlah sekolah bestari...bukanlah sekolah kluster...tetapi sekolah biasa yang menjadi saksi kepada setiap momen yang menjadi sejarah pembentukan diri ini.


Kolej Matrikulasi Johor----->Sejarah percintaan aku dan Kimia bersama-sama rakan seperjuangan yang setia memberi semangat dan dorongan kepada aku.

Universiti Putra Malaysia------> Tempat yang bakal mencipta sejarah kegemilangan diriku..Yeah...Akan ku realisasikannya...



2 comments:

  1. hydrogen bond ngan covalent bond mana lagi kuat ek???
    huhuhu, tahniah dah ada blog........
    kaler maroon lagi.......
    huhuhu......

    ReplyDelete
  2. hehe..compared to van der waals hydrogen bond yg kuat...tq jd 1st follower...

    ReplyDelete