Pages

Tuesday, June 22, 2010

Kem Menjana Siswa Gemilang 01


Kucing-kucing yang comel
Assalammulaikum...
Smlm baru lepas upload video Kem Menjana Siswa Gemilang (MSG) kat FB. Tiba-tiba teringat blk psl kem nie. Kem ini diadakan di Stesen Penyelidikan Marin UPM di Port Dickson selama dua hari 1 malam.

Masa mula-mula dapat tahu kena pergi kem nie aku agak keberatan gak atas sebab2 tertentu. Tapi bila fkr blk mesti aku akan dapat something dr cni jadi aku pun bersiap sedia utk g sana.

Budak kimia berapa kerat jer yang terpilih tapi yang pergi sikit jer. Aku, Lia, Hanis n beberapa org lg. Tapi sebenarnya ramai jer yang aku kenal sbb majoriti budak dari KOSASS.

Lepas aku sampai sana, aku tul2 jd syg sgt kat prog ni. Banyak sgt mende yg aku dpt. Pengurusan masa, motivasi n len2. Banyak sgt input menarik yg aku dapat.
Makanan pun sdp2. huhu...n mengenyangkan.

Dapat fasi pun yang spoting yang byk bg nasihat n dorongan. Aku syg gler kat group aku. Group kucing yang ahlinya comel2.

Masa dah dkt beberapa hari jer lagi nak final. So aku tak dapat nak ubah sepenuhnya terhadap perancangan yang telah aku tetapkan. Tapi Insyaallah aku yakin aku akan cuba untuk ikut perancangan yang telah aku buat masa MSG.

Oh ya terlupa. Salah satu aktiviti menarik dlm prog tu ialah Sesi nak tulis surat cinta untuk diri sendiri. Pernah tak sesiapa di antara kita pernah tulis surat cinta untuk diri sendiri?

Huhu..memang pelik bunyinya kan? Kami disuruh untuk menulis surat cinta sendiri dan dialamatkan ke diri sendiri. Surat tu fasi aku yang pegang. Dia kata bila rasa nak ambik blk surat tu dtg jumpa dia. Aku cadang bukak sem nie aku nak g ambik blk surat tu. Aku nak kembalikan semangat aku utk teruskan perjuangan di Bumi UPM.

video

2 comments:

  1. huhuhu... budak2 ni cakap best sgt kem ni... rugi xdpt gi...

    ReplyDelete
  2. mmg best sgt2...byk mende aku dpt...

    ReplyDelete