Pages

Wednesday, June 23, 2010

Tahun Kedua Semster 1 BSK Kimia

Assalammualaikum.....

Wah....dah kecoh skrg kat FB ke atau kat mana-mana cter pasal nak bukak sem tak lama lagi. Ada yang hepi ada plak yang malas-malas n ada jugak yang tak suka. Huhu...aku? Campur-campur.

So, aku pun start lah nak susun jadual utk next sem. Syukur Alhamdulillah result aku naik sem nie dr sem lps. Tapi bak kata org jgn relak sangat dengan posisi yang kita berada sekarang. So, a reminder to myself. Strive harder for next sem to get the best.

Nie lah jadual kuliah aku efektif dr 12 julai 2010.

Tarikh final exam pun aku dh cek. Syukurlah kali ini tak ada 2 paper dalam satu hari macam sem lepas.
Ayuh kita ke sekolah!!!!!!!!!!!Mulakan semester anda dengan harapan n azam yang baru...

4 comments:

  1. wow! semangatnya untuk kembali ke UPM... Hihihi!! tgk jadual final exam katne????

    ReplyDelete
  2. aku tgk kat student portal...tp x sure kat akademik dh kuar yg full lum...

    ReplyDelete
  3. selamat belajar kembali.hehe.nice blog.!!

    ReplyDelete