Pages

Friday, April 8, 2011

I'm in Love

Assalammualaikum...

Ehem...ehem...saya nak buat satu pengumuman nie...hehe..saya dah jatuh cinta...Nape tak percaya ke? Nak tengok tak siapa yang dah buat aku jatuh cinta tu?? Apa tak nak? Tipu.....padahal tertanya-tanya....hahaha..jom jom tengok

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Inilah kekasih baruku..hehe..Muhammad As-Siddiq....=)..haha..mesti korang dah fikir lain kan...nie lah anak buah membe aku liana yunos..dah lama aku tringin nak jumpa ngan dak kecik nie..asyik tak ada peluang jek. akhirnya dapat juga aku jumpa....



p/s: aku dah cop As-Siddiq awal2 untuk calon menantu aku k....hahaha....


No comments:

Post a Comment