Pages

Friday, September 12, 2014

Aku Kembali!!!!

Assalammualaikum...

Alhamdulillah Alhamdulillah, Alhamduillah.

Ya, Allah tak sangka dah berbulan-bulan aku tingalkan hydrogenbond kesepian. MasyaAllah tak sangka selama aku tinggalkan begitu banyak pengunjung yang tiba untuk berbonding kat sini.

Maaf maaf maaf sangat-sangat buat adik-adik yang hantar e-mail tapi saya tak reply-reply. Kini, komitmen dah berbeza. Sungguh aku rindu sangat zaman-zaman blogging dulu. Insyaallah aku cuba bantu sedaya-upaya.

Sekarang ni pun terlalu banyak cerita yang aku duk bayangkan nak cerita tapi tapi tapi masa tebatas ni. SSSShhhhhh...senyap-senyap waktu break aku update blog.

Alhamdulillah sudah 6 bulan aku bekerja. Ramai juga yang tertanya-tanya aku buat apa sekarang. InsyaAllah aku akan ceritakan dengan terperinci dari awal hingga akhir macam mana aku disini.

First job after the graduation. Memang takkan dilupakan sampai bila-bila.

As a teaser, I post the pictures below, ya! Jumpa lagi.....




1 comment:

  1. Assalamualaikum, zeeza. Kangennya sama kamu deh. Shera kehilangan num kwn2 upm, n skrg ni shera training kat mtdc upm tau.

    ReplyDelete